القديس الأنبا صموئيل المعترف

st_ava_samoul

coloring picture of  saint Ava Samuel

صورة تلوين للقديس الأنبا صموئيل المعترف ، والمعترف لقب يطلق على كل من تالم وتعذب لأجل تمسكه بالإيمان المسيحى دون ان يصل لدرجة الموت فى سبيل الإيمان ، أى انه أقرب ما يمكن أن نسميه بالشهيد الحى.

الأوسمة: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 تعليق to “القديس الأنبا صموئيل المعترف”

  1. neven shawky Says:

    الصورة جميلة ارجو ارسال اى صور للتلوين الى الايميل الخاص بى وشكرا

  2. رسام الموسوعة Says:

    الاخت نيفين أهلا بيكى ، اعتذر عن تنفيذ طلبك لأنه من المستحيل ان ارسل الصور لكل من يطلبها على بريده الخاص ، الموقع مفتوح للجميع طول اليوم ، فقط اضيفيه لمفضلتك و تابعى تحديثه ، شاكر لإهتمامك

  3. عاطف شفيق شحات Says:

    شفاعة الانبا صموئيل المعترف وام المخلص وباباكيرلس ومارجرجس تكون معي ومع جميعكم امين الرب يبارك حياتكم ويحفظنا امين

  4. Mina Says:

    الصورة مدرجة تحت حرف الـ س و ليس الـ ص
    ربنا يعوضك عالمجهود الجبار ده

  5. رسام الموسوعة Says:

    شكرا لمحبتك يا مينا🙂 معلهش العتب على النظر🙂 صلحت التصنيف

  6. مينا سلامة اسكندر Says:

    يا فنان انا بشكرك علي صورة ابونا عبد المسيح المناهري بس الصورة مش عايزة تنزل بحجمه الكبير دايماً بتكون صغيرة و انا مش عارف اعمل اية

    ثانياً : انا عملت الصفحة دي و لو الصفحة دي هيضايق حضرتك انا ممكن الغيها خالص
    و دة عنوان الصفحة
    http://www.facebook.com/pages/%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%D8%B9%D8%A9-%D8%B3%D9%8A%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%AF%D9%8A%D8%B3%D9%8A%D9%86/538955932786783?ref=hl

  7. رسام الموسوعة Says:

    تم الاصلاح يا مينا وشكرا لمحبتك

  8. رسام الموسوعة Says:

    الصفحة لطيفة قوى وتلوينك حلو🙂 انا كنت بفكر من فترة فى تلوين الصور🙂

    لأ طبعا ما يضايقنيش بس ياريت تحط مصدر الصورة الاصلية مع كل بوست وربنا يبارك مجهودك

  9. مينا سلامة اسكندر Says:

    حاضر و هحط مصدر الصورة الاصلية مع كل بوست و شكراً لتشجيعك

  10. مينا سلامة اسكندر Says:

    يا رسام الموسوعة بعد اذنك .. انا كنت عايز صورة لقداسة البابا ابرام ابن زرعة الي اتنقل في عهدة جبل المقطم

  11. رسام الموسوعة Says:

    ربنا يدبر

  12. كنوز السماء Says:

    ربنا يبارك

  13. مينا سلامة اسكندر Says:

    بعد اذنك يا رسام الموسوعة انا عارف اني بتقل عليك
    بس انا طالب منك طلب انا عايز صورة
    لنيافة الأنبا مينا افا مينا أول رئيس لدير ملر مينا العامر
    أرجوك انا محتاجهم ضروري … ربنا يعوضك

أضف تعليقاً

